Jaki klient FTP?

Autor: Jacek <edvjacek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 09:45:27 MET DST

Witam,

Jaki klient FTP (free) obsługuje regulacje pasma pobierania? Tak, aby
można określić, że w godzinach roboczych ciągnie z taką prędkością, a w
pozostałych z inną. Pobrałem FileZillę (2.2.8b) i jest tam taki punkt w
konfiguracji, ale próba zdefiniowania zasad powodoju komunikat, że
wybrałem nie obsługiwaną opcję. W dokumentacji są pokazane screeny jak
to definiować. Może ta wersja tak ma? Może starsze wersje to obsługują?

A może inny klient?

Pozdrawiam,
Jacek