Re: Samoczynne wyłączenie się komputera... o co chodzi?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 16:15:23 MET DST

Dnia 2004-09-07 15:41, Użytkownik abc napisał:

>Przed chwilą zdarzyło mi się takie coś. Czytałem cos w sieci, gdy nagle Win
>zaczął wydawac z siebie dziwne odgłosy, coś jakby sygnał ostrzegawczy o
>zmiennym tonie, po czym po paru sekundach ... wyłączył się...
>Włączyłem go na nowo i działa, ale nie mam pojecia co to było...
>Czy kto może domysla się lub spotkał z czymś takim?

Jeśli te dźwięki były wydawane przez PC-speaker to może po prostu masz
ustawione w BIOS-ie alarmowanie sygnałem dźwiękowym np. o przegrzewaniu
się procka - automatyczne wyłączenie mogłoby być następnym krokiem
BIOS-u mającym na celu ochronienie komputera przed uszkodzeniem?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066