Blad dysku w XP i odmowa startu.

Autor: Adam <kamien8_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 09:01:28 MET DST

Witam

Mam gigaproblem ze swoim sprzetem. Swiezo zainstalowany i polatany XP
wczoraj uruchamial sie bardzo dlugo, a dzis po wlaczeniu komputera
wyswietlil komunikat "blad dysku - wcisnij ctrl, alt, del"
Odpailem do ze CD, dyski widze jak malowane. Nie mam pojecia, o co chodzi.

Czy da sie cos z tym zrobic bez ponownego instalowania systemu? Kiedys
slyszalem, ze to moze byc wywalony rejestr i ze XP przechowuje sobie jego
ostatnia poprawna kopie w katalogu system32\restore.
Ale tam jest tylko filelist.xml, machineguide.txt, rstrui.exe, srdiag.exe,
srframe.mmf

Bardzo prosze o pomoc. To dla mnie superwazne.

Pozdrawiam, Adam