Problem z Software Update Services w domenie

Autor: Pstrex <pstrex_at_gmx.net>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 03:56:57 MET DST

po zainstalowaniu na nowej maszynie Software Update Services i przylaczeniu
jej do domeny W2K na domain controller
w System Log mam errors ID 8003 ktory mowi "The master browser has received
a server announcement from the computer BORYS that believes that it is the
master browser for the domain on transport
NetBT_Tcpip_{693C0F80-C82A-4739-92E. The master browser is stopping or an
election is being forced. "

Natomiast maszyna z SUS przestaje wogole widziec pozostale kompuery w sieci.
nie jest w stanie pobrac nowych akutalizacji itd. po zrestarowaniu maszyny
wszystko chodzi przez kilka minut ok, a poznij znowu to samo.

na stronie microsoftu pisza ze przyczyna moze byc niepoprawna maska sieci.
sprawdzalem maska jest poprawna, nie wiem co jeszcze moze byc przyczyna.
probowalem juz nawet 3 razy instalowac od nowa system z SUS i za kazdym raem
tak samo sie konczy.

czy ktos z was mial podobny problem, albo wie jak sobie z tym poradzic

z gory dziekuje

--
Marcin Bialecki  ----->  pstrex@gmx.net