Microsoft's packet scheduler - jak usunąć z systemu?

Autor: <_at_cid>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 12:17:18 MET DST

Witam.

    Wykryłem w systemie (win XP) aplikację Microsoft's Packet Scheduler (nie
mam pomysłu skąd się tam znalazła). Z tego co udało mi się wygooglać jest to
programik kolejkujący pakiety, które później wysyła do utworzonego przez
siebie wirtalnego urządzenia typu van. Poblem w tym, ze WinPick-up nie widzi
go. Mam więc zablokowane większość procesów sieciowych - pobieranie
update'ow do antyvira, obsługę outlooka, skaner Ad-aware, obsługę ftp itp.
Ethreal nie widzi wogule ruchu sieciowego. Wiem już gdzie ów programik się
zagnieździł, jednak nie potrafię go odinstalować. Jesli ktos spotkał się z
takim problemem i ma pomysł, jak sie go pozbyć to proszę o info. (oczywiście
z wyjątkiem opcji c:format - narazie wolałbym tego uniknąć :))

pzdrv