Re: Który Windows?

Autor: Lizard <lzd_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 16:39:47 MET DST

Dnia Thu, 02 Sep 2004 19:25:25 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Wszystko zależy od zastosowań. Ja np. intensywnie używam
> VMWare i przy 256 MiB miałbym sam terkot dysku, a nie pracę.

Juz nie przesadzaj. Swego czasu używałem VMWare (pod XP, RAM - 256MB),
na którym odpalałem WinXP z ustawioną pamięcią na 128MB i nawet w takich
warunkach chodził płynnie (oczywiście wodotryski interfejsu trzeba było
wyłączyć).

> Do obróbki dźwięku (plik WAV potrafi mieć wiele setek mega-
> bajtów) również przyda się jak najwięcej. A nie muszę już

SoundForge 6.0 potrafi całkiem spore Ławy obrabiać bez specjanych
spowolnień przy standardowej dziś (256) ilości pamięci.

--
Lizard