Re: norton ghost--jak odzyskac dane z obrazu?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 12:27:36 MET DST

Użytkownik "kuba" <metallicaboot_nie@spamuj_interia.pl> napisał w
wiadomości news:chemsr$5on$3@achot.icm.edu.pl
> witam,
> zrobilem obraz partycji fat32 ghostem. teraz przy probie odtworzenia
> tej partycji jedna z partycji docelowych (ta, na ktora chce zaladowac
> ten obraz) jest niedostepna. nie moge jej zaznaczyc jako docelowej.
> ghost explorer po otwarciu tego pliku nie widzi calej zawartosci,
> pokazuje pomieszane plki i katalogi, bez jakiejkolwiek hierarchii.
> sprawa jest o tyle wazna, ze mam w tym obrazie wazne dane, bardzo
> prosze o pomoc. jak odzyskac ten obraz???

Widocznie plik jest uszkodzony. Nie wiem, czy istnieją narzędzia do
naprawy obrazów Ghosta, zwróć się z zapytaniem do supportu producenta.

A nie możesz usunąć tej docelowej partycji i kazać Ghostowi odtworzyć
obraz na puste miejsce? Przecież jemu ta stara partycja nie jest do
niczego potrzebna....

P.S. Nie miałbyś tego problemu korzystając z BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com albo Image for DOS/Windows tegoż
producenta, bo on robi dokładną weryfikację zawartości obrazu ze źródłem
danych, bajt do bajta, i jakiekolwiek różnice wyłapałby natychmiast.
Ghost tego nie potrafi, niestety.

/odpowiadając zmień px na pl/