Re: Skopiwoanie wszystkich plikow zdysku na dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 16:11:09 MET DST

Użytkownik "Jewgieni" <o@o.o> napisał w wiadomości
news:chcf54$lgd$1@korweta.task.gda.pl

> Nie jarze. To jak mam sformatowac albo jakas partycje zalozycna nowym
> dysku? Albo na jaki system plikow przestawic stara, zeby paste na
> nowym sie uaktywnilo?
> Chce przeslac pliki miedzy jednym dyskiem 40GB seagate a drugim 80gb
> maxtor.

Naprawdę nie wiem, z czym możesz mieć problem w tym programie. On jest
niezwykle intuicyjny w obsłudze i nie pozwala na popełnienie błędu
(zawsze ostrzega przed nieprzemyślanym krokiem). Jeżeli masz w nim
problem z tak prozaicznymi czynnościami, jak kopiowanie czy zakładanie
partycji, to podejrzewam tu jakieś inne utrudnienia - a konkretnie to,
że jeden z tych dysków (albo i oba) jest dalej dynamiczny. Bo BootIt z
dyskami dynamicznymi nie współpracuje. Sprawdź, czy zmieniając typ
partycji na NTFS zrobiłeś to zarówno w bootsektorze partycji, jak i w
tabeli partycji, do której dostęp uzyskasz po wybraniu "View MBR".
Sprawdź też, czy zmieniłeś typ *wszystkich* partycji na dysku z
dynamicznych na zwykłe....

A w ogóle to:
http://terabyteunlimited.com/examples.html
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=504&mid=1088&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1390