Re: Co sadzicie na temat tego artykulu?

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 19:31:11 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał w wiadomości

> Bo one próbują nawiązywać wiele połączeń jednocześnie a SP2 to
> blokuje. Jak jednak masz napisane, limit można zmienić w rejestrze.
> Można też zmienić modyfikując plik (chyba) tcp.sys

Jesteś pewien, że dokonana w rejestrze zmiana liczby jednoczesnych
połączeń zadziała? Ja czytałam, że po zainstalowaniu SP2 modyfikacja
klucza
[HKEY_LOCAL_MACHINE\...\TcpNumConnections]
niczego nie zmienia, ponieważ maksymalna liczba połączeń jest teraz
zakodowana w pliku TCPIP.SYS, w związku z czym pojawiła się "łata" -
hack owego pliku. Alternatywnie można podobno w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\
Tcpip\Parameters\TcpMaxConnectRetransmissions
zmniejszyć np. do 3 liczbę ponawianych prób nawiązania połączenia,
zwiększając w ten sposób timeout oczekiwania na połączenie.

Na tym moja wyczytana "mądrość" :D się kończy. Nie eksperymentowałam z
tym, bo nie używam p2p.

--
Grażyna