Re: Który Windows?

Autor: Areh <adres_at_na.dole>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 07:44:40 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Przesadzasz. Podaj jakieś argumenty może.

Fakt, może przesadziłem. Ale trzeba przyznać, że po pewnym czasie (zwaszcza
gdy jest zainstalowanych dużo programów) ten system strasznie zamula.
Duron 1600, 256 Ram: po kilku miesiącach pracy, przy regularnym czyszczeniu
rejestru, defragmentacji dysków (wirusów i trojanów też nie było :) )
wszystko chodziło wolniej niż na drugim kompie (Duron 800, 256 Ram) z
Win2000. Wyjściem z tej sytuacji okazało się wywalenie Windowsa i
zainstalowanie Linux Mandrake :-). Ale to już NTG.

--
areh(at)o2(dot)pl
GG: 3598912