Re: Lamerskie pytanie z SBS 2003

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 17:00:17 MET DST

Zdzisław Landowski wrote:

> sorry za lameriade ale nigdy nie robilem takiej operacji w srodowisku
> domenowym.
> Internet nie jest dzielony na tym serwerze, serwer w tej chwili ma adres
> 192.168.0.2 i taki sam adres maja DNS
>
> w tej chwili SBS 2k to serwer plikow, drukarek, DNS, kontroler Domeny i
> Exchange
> i taki ma tez na probe byc 2k3

Fmmm... Nie znam W2k3, ale nie mozesz poprostu zrobic na nim Backup
Domain Controllera do tego ktory stoi a potem tego starego W2k wywalic??

Ja robilem cos takiego nie dawno tyle ze ten drugi ktory stawialem tez
bym W2k i wszystko zadzialalo pieknie... praktycnzie bez dotykania reka...
Acha no i serwer plikow jeszcze masz mowisz... To potem kopiujesz pliki
cale drzewko z jednego kompa na drugiego z zachowaniem uprawnien NTFS
(pod Total Commanderem najlepiej) i po sprawie.

> Dodatkow czy sa jakies narzedzia do przeniesienia AD i Exchange , czy musze
> na kazdym komputerze robic to na nowo.

A tego to juz nie wiem, sorry.

--
Pozdrowienia!!!