hp2500 + MIO + wyłączenie = zmiana numeru IP - help

Autor: <kleju_at_friko.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 08:24:05 MET DST

Słuchajcie mam taka wielgachna drukarke A3 z MIO (taki moduł żeby
kabelek sieciowy podłączyć). Jest ta drukarka podpięta tym kabelkiem do
huba. Na komputerze mam zainstalowane HP Network Printer Wizzard,
instaluje potem tym drukarke i jest OK.
PROBLEM:
po wyłączeniu drukarki i ponownym jej włączeniu nie można drukować.
Muszę ją od nowa zainstalować i poczas instalacji widzę, że numer IP jes
inny niż poprzednio. Co to u licha może być. Jaby co to nawet frimware
jej zaktualizowalem i nic.
pozdrawiam Kleju