nie mogę zainstalować modemu - XP

Autor: Marek <markab1WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 00:40:40 MET DST

Witam

Problem jest następujący:
Po instalacji modemu wewnętrznego, modem "nie działa" oraz informacja
"System Windows nie może załadować sterownika urządzenia dla tego sprzętu.
Sterownik może być uszkodzony lub nieobecny. (Kod 39)"

Modem wewn jest wykrywany i instalowany automatycznie (stery Microsoftu i
producenta-podpisane), instalacja bez błędów, mimo to modem nie działa.

To samo po instalacji modemu zewn.(komórka T68i lub Siemens ME45) przez kabel i irda

Sterowniki są najnowsze, próbowałem instalować wielokrotnie, z tym samym skutkiem.

Dodam że chodzi o laptopa IBM TP T30 (karty LAN i WiFi wbudowane, jeżeli mam to
jakieś znaczenie)

Proszę o pomoc

Pozdrawiam
Marek