Re: Który Windows?

Autor: Stary Dziad <brak_at_brak.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 19:58:51 MET DST

> Nie ma sensu katować się z programowaniem czy
> obróbką dźwięku przy nawet 128 MiB przy obu systemach (a
> przy 64 MiB nie myśl w ogóle o instalacji).

Przy obecnej konfiguracji swobodnie pracuję z dźwiękiem. A to dlatego, że
używam oprogramowania z czasów Windows 95 (Cool Edit Pro + masę wtyczek),
które nie jest tak wymagające jak dzisiejszy software, za to równie
użyteczne. I uwierz mi - komputer wbrew pozorom nie pracuje skokowo. Na
pewno nie najszybciej, ale też nie tak z znów wolno, żeby taka praca była
uciązliwa.