Mapowanie drukarek sieciowych

Autor: Sylwester Krzywicki <mk_at_hoteleuropa.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 15:21:30 MET DST

Witam
Mam pytanie, wiem ze lamerskie, ze pewnie sie juz pare razy przewinelo
prze grupe wiec prosba nie krzyczcie. Otoz mam serwer na Win2k ktory
udostepnia drukarke za pomoca portu LPR oraz stacje robocza na WinXP
potrzebuje na tej koncowce zmapowac udostepniona drukarke na port LPT1,
probowalem tak - net use lpt1 //xxx/drukarta ale cos nie bardzo
zadzialalo. Czy cos da sie z tym zrobic
Pozdrawiam Krzywy