Re: IIS+PHP+mysql

Autor: bw <_at_autograf.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 12:44:45 MET DST

On Tue, 31 Aug 2004 16:02:22 +0200, piotr wrote:

> Sprawdzilem grupe IIS, ale widze ze nie wiele tam jest pisane, a wiem ze te
> grupe czytaja tez osob biegle w tym temacie. Mam pytanko nastepujace, jest
> Windows Server 2000 obecnie jest tam zainstalowany apache+php+mysql= serwere
> krasnal i pytanie nastepujace czy mozliwa jest taka kombijacja
> IIS+php+mysql, chialbym prrzejsc z apache na IIS ale zeby dzilaly bazy mysql
> i PHP
>
> pozdrawiam i dziekuje

Bardzo proste istalujescz w IIS albo CGI albo isapi, dodajesz w documents
index.php restart iis i juz w bazie nic nie przesatwiasz moze byc
koniecznosc lekkiego przeedytowania php.ini jezeli uzywales jakichs modulow
lub konstrukcji specyficznych dla unixow lub apche'a ale to podczas
restartu znajdzesz w eventach iisa i/lub error logach php.

bw