Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[POLIP] BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.

To: polip@man.lodz.pl
Subject: [POLIP] BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
From: Marek <fake@fakeemail.com>
Date: Sat, 12 Nov 2016 11:24:15 +0100
Mam klasę C PI (stare czasy). Chodzi od zawsze na jednym operatorze (aktualnie t-mobile, as przydzielony). Mam drugi światłowód od Orange ("biznesowy", inna adresacja) i chciałbym go wykorzystać do "drugiej nogi" by Orange zaczał tę drogę rozgłaszać do mojej podstawowej adresacji. Odbijam się od ściany, ani w t-mobile ani w orange nie ma z kim rozmawiać w tej sprawie. Może ktoś zna jakiś kontakt do Orange, z którym można pociągnąć tą sprawę?

--
Marek