Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 09:59:54 MET

On 08-11-11 23:56, Tomek wrote:
> Mylisz Operatora ze sprzedawcą... Może Twój Operator sprzedał Ci router,
> ja mam od swojego urządzenie wypożyczone (koszt wymianę tego sprzętu
> poniesie oczywiście Operator - więc to w jego interesie jest już teraz
> kupować sprzęt kompatybilny z ipv6)

Eh, życia nie znasz. Duża firma musi wykazać zysk tu i teraz, bo
udziałowcom na tym zależy. Szczególnie, jak ta firma ma być sprzedana
wkrótce, to zysk ma być _teraz_. Dlatego też kupujesz najtańszy możliwy
sprzęt, by zmaksymalizować zysk i wyrwać najwięcej kasy od kupującego. A
kto by się martwił problemami z jakimś dziwacznym protokołem za ileś
lat, to już zadanie dla nowego właściciela, niech on to ogarnie.

Hint: ile sieci zmieniło właściciela w ciągu ostatnich 5 lat?

--
Grzegorz Janoszka