Re: Info z UKE

Autor: B.Borkowski / borkow.org <b.borkowski_at_borkow.org>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 00:09:40 MET

Napawa mnie optymizmem fakt iż UKE (a nawet sam Szef) przygląda się
naszym rozmową, wątpliwością... Mam nadzieje, że uważnie śledzi nasze
zdania i poglÄ…dy.

Według mnie za wcześnie na tak radykalne sprawdzanie jakości usług
telekomunikacyjnych. Priorytetem jest dalszy rozwój ISP w Polsce,
ułatwienie rozwoju spowoduje docelowo walkę na jakość usług między ISP i
cel, który zakłada projekt "90%" zostanie sam spełniony - zweryfikują go
konsumenci.

Uważam zatem, że wysiłki powinny zostać skierowane w stronę dialogu z
ISP - rzetelnych rozmów, które przekuwane są w czyny. Borykamy się z
mnóstwem przeciwności a jednocześnie jesteśmy kołem zamachowym rozwoju
internetu w kraju - zatem im mniej niepotrzebnych "projektów" tym więcej
czasu na rozwój naszych sieci.

--
Bartłomiej Borkowski