Trasa do WP

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 19:27:56 MET

Mam plixa. PIX-a. I hawe.
Jestem w KIKE, wiec teoretycznie moglbym pomyslec o KIX-ie.

I mam problem z ruchem do WP ;)
W tej chwili - leci przez plixa i wraca z plixem. Niestety - zarowno mam
straty, jak i klienci narzekaja ze transmisje stamtad im sie czasami "tna".

Podobno WP "tak ma", ale - moze komus udalo sie zglebic problem jak tanio i
dobrze puscic do nich/od nich ruch?

Czy w KIX-ie tez wystepuja problemy z komunikacja z WP? Czy tez jest to tylko
plixowa specyfika?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/