Re: UPC kupi³o Astera

Autor: xbartx <bart_at_hashzero.net>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 15:23:35 MET

Dnia Thu, 03 Feb 2011 13:44:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> Znaczy niezupełnie na temat, ale mechanizm jest znany. (...)

Mi chodziło o te korzyści, które są i tego zaprzeczyć się nie da, ale jak
tylko się zagapisz a masz ku temu sporo możliwości, to Aster odpowiednio
już Ciebie policzy x2 albo i lepiej. Nie mam zbytnio odniesienia, ale
ostatnio przyszedłem kilka m-c po skończeniu umowy z cyfrowym polsatem i
nie nastąpiło takie cudowne rozmnożenie, że po skończeniu umowy
promocyjnej wpadam do worka x2 - cena został bez zmian.

> Tak na marginesie - owszem, mają 3 punkty na całą Warszawę i bywają tam
> długie kolejki, ale równie dobrze można trafić na spokojny
> dzień/godzinę. Wczoraj nawet zdawałem komplet (dekoder HD + modem) na
> Marynarskiej i byłem chyba 6 w kolejce (~12). Faktem jest, że atmosfera
> taka sobie, ale to inna sprawa. Przez telefon trochę rzeczy załatwić
> można (choć raczej niewiele), za to maile są dość skuteczne, ponieważ w
> końcu trafiają gdzie trzeba. Jeszcze skuteczniejsze są jednak faksy i
> polecone (choć osobiście tylko faksy wysyłałem) i nadal nie trzeba się w
> [...]

Ja jeżeli chodzi na ich usługi narzekać nie mogę oczywiście dopóki
działa, bo jak nie to zaczynają się schody. Kolega wczoraj właśnie mi
opowiedział jak ze 100 wskoczył na 200 pln a w bonusie musiał postać 1,5 h
w kolejce. I o ile jakoś produktów, które oferują jest bardzo dobra o
tyle ich biura i cała reszta to jakieś nieporozumienie totalne.

Jak chcesz sobie poczytać próbkę ich możliwości to proszę:

--
xbartx