Re: Polityka bezpiecze駍twa PWR PLIX vs niezawodno舵 i wygoda.

Autor: <freebsd_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 23:57:08 MET

On 19 Sty, 23:49, Grzegorz Janoszka <Grzeg...@nie-lubie-
spamu.Janoszka.pl> wrote:

> Oczywi艣cie. 20 lub 200 firm hurtowni dostarcza jab艂ka zielone, 偶贸艂te i
> czerwone. A gdzie przychylenie si臋 do potrzeb partner贸w w interesach? A
> gdzie wolny rynek? Ja chc臋 niebieskie jab艂ka! Albo cho膰 czarne!
> 20 czy 200 ISP dostarcza protok贸艂 IP. A czemu nie przychyl膮 si臋 i nie
> dostarcz膮 IPX albo DECnet? Ja tak chc臋!

> No tak, pomyli艂e艣 raczej us艂ugi. Punkt wymiany ruchu nie mo偶e by膰
> "g艂贸wnym 艂膮czem". No to teraz doce艅 ten wolny rynek, zalej go powodzi膮
> pomys艂贸w, rozpoznaj potrzeby klient贸w i udziel wsparcia specjalist贸w.
> [...]

Dziwi mnie ten napastliwy ton. Chcesz jab艂ka niebieskie - spytaj si臋
chi艅czyk贸w - za艂atwi膮 :-)
Kiedy艣 nie by艂o punkt贸w wymiany - co to musia艂 by膰 za szalony pomys艂
dla du偶ych ISP! Teraz s膮.
Tak pracuj臋 g艂贸wnie na otwartym oprogramowaniu - dla mnie to nie jest
pow贸d do wstydu. Tak, zajmuje si臋 nieraz ma艂ymi klientami - z
nadziej膮, 偶e nadal b臋dziemy wsp贸艂pracowa膰 jak b臋d膮 wi臋ksi. Nie mam
kompleks贸w zwi膮zanych z tym.

Pozdrawiam
Rafa艂 Jackiewicz