Re: PLIX padl?

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Mon 31 May 2010 - 11:19:43 MET DST

Dnia 31.05.2010 Sławek Lipowski <slawek@lipowski.org> napisał/a:
> Nie no, nie zrozumcie mnie źle. Zapewne macie rację (jesteście na
> miejscu) i tym razem do jakiejś realnie niebezpiecznej sytuacji dużo
> brakuje. Media zapewne celowo podkręcają atmosferę zagrożenia, bo to się
> lepiej sprzedaje. Ale mówienie o tym, że tego typu ewentualność Poznania
> w ogóle nie dotyczy byłoby chyba nadmiernym optymizmem...
Coz.. zawsze jest ryzyko ze pojdzie fala 2 metry wyzsza niz obecnie i splucze
pol poznania.

Ale to oznaczalo by tez ze z sporej czesci wielkopolski(a zapewne polski, bo
jakby taka fala miala sie utworzyc na warcie, to strach pomyslec co by sie
mialo stac na odrze i wisle) tez by niewiele zostalo ;)

Fajna symulacja jest na http://www.poznan.pl/mim/public/wos/zalewy.html?co=simulation
Jak widac przy 7.5 metra (czyli metr wyzej niz obecnie) - zdarzaja sie
podtopienia w centrum. Stary Browar zaczyna miec problemy przy 8.5 metra.

Przy 9.5 metra na starym rynku plywamy kajakami a Malta sie laczy z Warta ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/