Re: Lekko ot - uke chce danych naszych klientow

Autor: Piotr Sz. <piotr_at_WYTNIJTOszkut.com>
Data: Mon 24 May 2010 - 15:18:08 MET DST

> Powtórzę jeszcze jedno - lokalni ISP nie mają zazwyczaj systemów
> paszportyzacji sieci, więc szczególnei wstecz nie są w stanie podać
> wymaganych danych, poza tym nie było oobiwązku ich gromadzenia w
> przeszłości, a i teraz jest on wątpliwy,

Ja w swoim systemie takie dane spokojnie wyciagnalem z baz. Ustalenie
aktywnosci klientow na podstawie systemu bilingowego nie jest wielka sztuka.
:-)
http://pyxisisp.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=92

Mysle ze w innych systemach tez jest to do zrobienia. A ze to upierdliwa
sprawa bardzo, to jest faktem.

--
Pozdrawiam
Piotr Sz.