Re: problem z płynnością youtub

Autor: Ślązak <slazak_at_kebab.org.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 00:20:00 MET

Użyszkodnik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

> Z nowości, np. to http://www.youtube.com/watch?v=ysIzPF3BfpQ ma bitrate
> zmienny, w granicach 2,8 - 6,4 Mbps (średnio 3,2). Łącze 8 Mbps daje radę,
> a 4 Mbps już nie, chociaż teoretycznie powinno dać radę.

Z ciekawości przetestowałem - mam w tej chwili na domowym łączu jakieś 12M
down i 8M up wolnego. Płynność odtwarzania materiału w 1080p silnie zależy
od lokalnej maszyny: pod Operą się nieco tnie, natmiast pod Exploderem 8.0
idzie w miarę poprawnie. 720p idzie natomiast bez pudła na obu. Nasze
upstreamy do świata o tej porze raczej _bardzo_ mocno się nudzą, zatem brak
pasma wykluczam. Zresztą własnie włączyłem do porównania starego
toshiba-uryna-laptoka ze zintegrowaną grafiką, Celeronem i 512M ramu, lata
na tym zasyfiony XP Home. Droga Redakcjo, to się nie da jeść, youtube
przestało się dać oglądać!
;-)

--
Ślązak