Dnia Wed, 9 Dec 2009 20:35:52 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
>>>> jeden telefon i każdy konsultant im powie co i gdzie zmienić.
>>> Właśnie nie mówił co dowiodłem w moim nagraniu. Co do "większości" to ma Pan
>>> racje ale zasady dotyczą wszystkich.
>> Nie mówił jak wyłączyć blokadę (IMHO słusznie, choć to akurat wynikało z
>> niewiedzy),
> mówił że jest obowiązkowa. posłuchaj dokładniej.
Widać tak mu powiedziano, albo sam tak wydedukował/usłyszał od kolegów.
Chyba że sugerujesz że konsultantom powiedziano "da się obejść, ale
ukrywajcie to przed klientami" - tylko że to by było bez sensu :>
-- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want.Received on Wed Dec 9 22:15:02 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Dec 2009 - 22:40:04 MET