Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 22:05:04 MET
Message-ID: <slrnhi0480.g65.joshua@tau.ceti.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Dnia Wed, 9 Dec 2009 20:35:52 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
>>>> jeden telefon i każdy konsultant im powie co i gdzie zmienić.
>>> Właśnie nie mówił co dowiodłem w moim nagraniu. Co do "większości" to ma Pan
>>> racje ale zasady dotyczą wszystkich.
>> Nie mówił jak wyłączyć blokadę (IMHO słusznie, choć to akurat wynikało z
>> niewiedzy),
> mówił że jest obowiązkowa. posłuchaj dokładniej.

Widać tak mu powiedziano, albo sam tak wydedukował/usłyszał od kolegów.
Chyba że sugerujesz że konsultantom powiedziano "da się obejść, ale
ukrywajcie to przed klientami" - tylko że to by było bez sensu :>

-- 
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
Received on Wed Dec 9 22:15:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Dec 2009 - 22:40:04 MET