Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 10:27:20 MET
Message-ID: <slrnhhurbn.okq.joshua@tau.ceti.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:11:42 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
>>> i wymaganiu poniesienia kosztów tej zmiany przez klienta.
>> Jakich kosztów?
> Kosztów zmiany konfiguracji komputera i/lub routera.
> Dla mnie to 3 minuty, ale większość klientów się na tym nie zna i musi
> zapłacić informatykowi.

Bzdura, nikomu nie muszą płacić. Jedyne co muszą to wykonać jeden telefon do
operatora poczty lub do blueline.

-- 
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
Received on Wed Dec 9 10:35:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Dec 2009 - 10:40:03 MET