Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: <bofh_at_nano.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 01:39:53 MET

Wojciech Puchar pisze:

> Durny jesteś najwyżej Ty. Bo nie uznajesz prawa innych do decydowania o
> sobie.

Z tym, że luserzy dodają pracy innym. TP SA wreszcie zmniejszyła ilość
pracy wykonywanej przez postmasterów. Jak mogą decydować o sobie osoby
nie mające bladego pojęcia o tym co robią? Rozdajmy dzieciom w
przedszkolu nabite pistolety, niech też decydują o sobie.

http://www.senderbase.org/home/detail_get_domain

Tu jest statystyka mówiąca o tym ile syfu szło od tych osób, co
decydowały o sobie. W krótkim czasie ze 172 mln maili dziennie spadło to
do 27,3 mln. Ponad 140 mln spamów mniej. Twoje pyszczenie się nie ma
żadnego znaczenia, bo fakty mówią wyraźnie co innego.

wer