Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Lemat <#_at_lemat.priv.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 23:29:49 MET

masti wrote:

> Dnia pięknego Thu, 03 Dec 2009 21:11:31 +0000, osobnik zwany Wojciech
> Puchar wystukał:

> który paragraf umowy neo to tak określa?

Jemu chyba właśnie o to chodzi, aby ratować przemysł papierowy w Polsce i
umowy z załącznikami niech się drukują na wstędze długości srajtaśmy. *)

Tylko, że na podpisywanie takiej umowy to trzeba by się umawiać z dwoma
prawnikami i zaprzyjaźnionym działem IT (całym) w roli expertów.

dokładnie takie ryzy są chyba po 2000 arkuszy.

--
Pozdrawiam
Lemat