Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 17:02:42 MET

> No to rzeczywiście masz pojęcie. Co to jest 300 osób w porównaniu do
> kilkuset tysięcy? Nie ta skala kolego. Tutaj problem nie rośnie liniowo,
> lecz (z moich obserwacji) wykładniczo.

Zgadza się - ale jest to problem wyłącznie dużej firmy że nie potrafi tego
zorganizować poprawnie. W najprostszym razie podzielić ją wewnętrznie na
względnie małe okręgi, do każdego zrobić tylko przydział IP (i numerów
telefonicznych) i dać wytyczne które się egzekwuje. I będzie 1000 firm po
1000 userów każda, tyle że wspólnie rozliczana.