Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 08:40:16 MET

> Mając skłonności do spiskowego widzenia rzeczywistości, tak sobie
> czasem myślę, czy akcja z portem 25 nie jest po prostu poligonem przed
> innymi przedsięwzięciami.
> Dopóki się mówiło, że odblokują 25 na życzenie, byłem w stanie
> to akceptować (99% ludzi, którzy nie kotnrolują trojanów,
> nie będzie się handryczyć i podporządkuje się najprostszej instrukcji)
> ale jeśli prawdziwe są głosy, które tutaj słyszę, że nie odblokowują,
> to już jest syf.

Jest tak. Raz i tylko raz w papierze napisali że można odblokować. Trzea
tylko zmienić login w usłudze neostrada. A że wielu ludzi się nie zna i ktoś
im router ustawiał to nie zrobią tego łatwo.

Na infolinii celowo wprowadzają w błąd mówiąc że nie da się odblokować i
jest to nakazowe.

Tak jak pisałem - jest to pierwszy krok w tresurze userów. teraz zabierzemy
port 25 potem więcej.