Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Łukasz Bromirski <welcome_at_to.hell>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 00:45:42 MET

On 2009-12-02 14:16, Wojciech Puchar wrote:

> A ja uważam jakiekolwiek wpieprzanie się w to co robi abonent który NIE jest
> przestępcą za metody państwa totalitarnego.

Koledzy z TP robią to, co powinien robić każdy użytkownik internetu -
akceptować liberalnie to co dostaje, ale bardzo uważnie patrzeć na
to, co wysyła.

Co do portu 587 to sugeruje zapoznać się z RFC2476 (grudzień 1998!)
zastąpiony przez 4409 a potem z RFC5321 (zastępującym nieco leciwy
już RFC 821).

Tak BTW, twórcy usługi byli na ostatnim PLNOGu i można było z nimi
podyskutować. Tutaj jest zapis panelu dyskusyjnego:

http://proidea.maszyna.pl/PLNOG0902/filmy/panel_dyskusyjny.avi

Zamiast bić pianę na forum trzeba było przyjechać i porozmawiać
rzeczowo. Można było. Ale prościej jest z daleka obrzucić mięsem i
uciec za róg. Tak BTW, inni też to robią, a najczęściej wymienianym
przykładem jest Google'owy gmail. Ile razy na tej liście atakowałeś
tamto złe imperium?

> Właśnie dlatego TP to robi bo to nie jest operator prywatny ale organ
> państwa.

O ja p....

--
"Everything will be okay in the end. |                  Łukasz Bromirski
  If it's not okay, it's not the end. |       http://lukasz.bromirski.net