Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Lemat <#_at_lemat.priv.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 11:32:27 MET

Wojciech Puchar wrote:

> możesz jaśniej?

Proszę bardzo: od wczoraj tysiące użytkowników neostrady nie może
(nieświadomie) popełnić wykroczenia gdy ich zombie usiłuje wysłać spam do
moich serwerów SMTP. Mówię tutaj o liczbie ~75 000, z czego moje małe
serwery obserwują wierzchołek góry lodowej - 8000 miesięcznie.

Z mojego punktu widzenia sieć NEO przestała sprawiać 1% ogólnych problemów.
Problemów, które podnoszą MOJE koszty utrzymywania serwerów. To teraz
wyobraź sobie jak musiały odetchnąć serwery poczty o rząd, dwa ... pięć
większe od moich - czyli oszczędności także o rząd, dwa ... pięć.

--
Pozdrawiam
Lemat