Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Lemat <#_at_lemat.priv.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 10:10:38 MET

Wojciech Puchar wrote:

> Nie musi być, w polskim prawie jest paragraf na temat spamu - jest to
> przestępstwo.

Wykroczenie. I odłączenie musi nastąpić na podstawie wyroku sądu, który
nastąpi mniej więcej w 2 lata po fakcie. Ponadto sąd nic nie zrobi osobom,
które są nieświadome tego faktu - a tak jest w 99,(9)%.

"The Internet does not need law enforcement, it only needs few
good sysadmins with cojones."

--
Pozdrawiam
Lemat