Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 09:52:46 MET

On Wed, 2 Dec 2009 09:40:13 +0100, Bartosz Feński aka fEnIo napisał:

[...]

> Ale przecież w TP są *aktualnie* głównie przymuły, które rozsyłają spam
> i trojany. Niech spróbują przejść do mniejszych operatorów to się dowiedzą
> co się w takich sytuacjach dzieje. Dostaną indywidualną blokadę na
> *wszystko* do czasu przeinstalowania systemu lub jego wyczyszczenia.
>
> Wtedy się zacznie płacz i lament, bo przecież komputer działa.

O Fenio ! Lepiej tego nie mogłeś ująć.
A wszyscy Ci którzy płaczą niech żałują że nie byli na PLNOG#3, gdzie można
było z panami z &fTP porozmawiać. Materiały tutaj:

http://proidea.maszyna.pl/PLNOG0902/filmy/panel_dyskusyjny.avi

Opinie jakie wyrażali racjonalizatorzy - wannabe providers - doprowadzały mnie
do bulu brzucha ze śmiechu.

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek