Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 09:13:03 MET

On Wed, 2 Dec 2009 07:19:12 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał:

> Nie mam. ale gdybym miał neostrade też bym był podejrzany i od razu
> przestępca. Takie jest podejście TP, firmy zależnej od państwa (formalnie
> nie), realizującej postępy eurosocjalizmu gdzie WSZYSTKO ma być regulowane.

Wiesz co, nie obraź sie, ale po ilości Twoich wpisów w tym wątku - wnosze że
musisz mieć jakiś interes w otwarciu porty 25 z neostrad. Zyski spadają ?
Mnie sie to podoba;

poniedziałek 30.11
[root@trinity]# grep neoplus /var/log/maillog.2 | wc -l
3429
środa 02.12
[root@trinity]# grep neoplus /var/log/maillog | wc -l
0

Wiem że dzień sie jeszze nie skończył, ale i tak mi sie pododa :-)

--
begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB