Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:20:44 MET

> Jak to nie ma, może ktoś ma jakąś usługę która akurat ma zaszytą
> komunikację na tym porcie, wkońcu nikt Ci nie może zabronić puszczania
> np. ruchu HTTP na porcie 25. To że się tak nie robi i domyślnie jest na
> innym, nie oznacza, że nie możesz sobie akurat dla swojego widzimisie

Dokładnie o to chodzi. sam np. dla swojego widzimisie robiłem np. tunele na
porcie 25. żeby ciekawscy gdzie indziej w pierwszej chwili myśleli że
wysyłam maile.

Chyba mam prawo. Na tym polega sieć internet. Na przesyłaniu pakietów IP
między komputerami. Co zawierają te pakiety nie jest sprawą sieci internet i
jej składników.