Re: TPSA wadc internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 22:28:59 MET

Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 21:14:55 +0000, osobnik zwany Łukasz
Jagiełło wystukał:

> No i ? Co ma do tego RFC. Ja sobie zestawiam połączenie punkt-punkt.

neostrada jest usługa punkt-punkt? a skąd to sobie wymyśliłeś? podeprzesz
się regulaminem? i do jakiego punktu to ma być?

> A jest napisane, że jest jakoś ograniczone ? To raczej w drugą stronę
> działa. Domyślnie jest pełna komunikacja TCP/IP, ewentualne ograniczenia
> wynikają z umowy/regulaminu dołączonego itd.

pokaż w regulaminie gdzie to jest zagwarantowane?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?