Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 22:10:14 MET

Wojciech Puchar wrote:

> ja nie mam problemu. problem leży w tym że TPSA blokuje komunikacje.

Za to nie bylo problemu w tym ze przez pare lat nie robila nic, aby
miliony uzytkownikow tej i innych sieci przestaly byc narazone byly na
oszustwa bankowe, wirusy, konie trojanskie, dopiero teraz wprowadzajac
praktycznie najprostsze i najskuteczniejsze w skali tego typu abonenta
rozwiazanie? Proponuje otrzec pot z rozgoraczkowanego lica i troche
przejrzec na oczy. Bo wychodzi z tego populistyczna histeria rodem z
onetu, a to w Usenecie bywa z reguly poddawane slusznej i bezwzglednej
pacyfikacji.

--
memento lorem ipsum