Dnia 01.12.2009 Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał/a:
>>>>> http://www.tensor.gdynia.pl/~wojtek/tpsablokuje.wav
>>>>>
>>>>> W/g mnie więcej nic dodać nie trzeba
>>>>
>>>> Cisnął bym do bólu taką panią
>>>
>>> A w jakim celu - czyjs bol sprawia Ci przyjemnosc?
>>
>> Wymagam, żeby osoba na infolinii nie plotła głupot i wykonywała swoją
>> pracę. Jak czegoś nie wie, to niech się dowie, zapyta, przecież nie
>> pracuje tam sama, a jak jest zbyt głupia do pracy na infolinii to niech
>> znajdzie sobie pracę w której nie będzie powodowała więcej szkody niż
>> pożytku.
>
> Jestes zbyt glupi by zrozumiec, ze to nie musi byc jej wina.
Ta pani powinna używać głowy, a nie jechać schemat jak automat. Bo do
pogadania z automatem jest inny przycisk w menu. Istnieją supporty które
rozwiązują problemy nieszablonowe (ostatnio miło mnie zaskoczył support
HP i to odnośnie urządzeń SOHO)
-- Pozdrawiam, Łukasz JagiełłoReceived on Tue Dec 1 22:05:05 2009
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 01 Dec 2009 - 22:40:01 MET