Re: Poczatki internetu optycznego w PL

Autor: Tomasz ÅšlÄ…ski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 28 Sep 2009 - 14:25:56 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Sieciowka np. PCI-E w maszynce z CPU np. AMD64 np. odbierze 1 Gb/s bez
> mrugniecia okiem. Tylko cos z tymi danymi trzeba zrobic, np. zapisac je
> na dysk.

Właśnie o to mi się rozchodzi. Sądzę, że 90% 'gospodyń z [....] (tu wstawić
dowolne miasto)' nie posiada w swoich komputerach wydajnych systemów
dyskowych, o porządku na nich nie wspominając. Poza tym, większość kompów z
niedawnych jeszcze czasów ma na pokładzie sieciówki, które z terminem
wire-speed mają mało co wspólnego.

--
ÅšlÄ…zak