Re: Poczštki internetu optycznego w PL

Autor: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun_at_spam_irc.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 23:19:40 MET DST

Dnia Fri, 25 Sep 2009 22:02:56 +0200, Paweł Rohde napisał(a):

> Ok, załóżmy hipotetycznie że sprzedaję ci równo 100Mbit.
> Mam łącza w chuj tyle że mogę, mam technologię dochodzę do ciebie
> światełkiem (dla ułatwienia 100 bo nie wiem czy masz gigową kartę w
> komputrze). No i teraz ty mi udowodnij że nie ma tych 100Mbit.
> Jak to zrobisz?

Bardzo prosto, sprawdzam wszędzie gdzie mogę, np. iperfem. Jeśli wyniki
nie są po mojej myśli, zgłaszam awarię łącza i przybyły technik musi mi
wykazać, że jednak działa prawidłowo. Jeśli to się nie uda (speedtest,
testy z ftpami, etc.), to zabiera ze sobą pięknie podpisany papier o
awarii łącza polegającym na niemożności uzyskania prędkości określonej w
umowie. Trzeba pisać, co będzie dalej?
Jak operator nadal będzie rżnąć głupa, to się zgłasza sprawy np. do
UOKiK.

P.S. Nie wstyd Ci, że rzucasz łaciną bez potrzeby?

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski