Re: Początki internetu optycznego w PL

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 08:11:21 MET DST

On Mon, 21 Sep 2009 21:28:37 +0200, Paweł Damian
<pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl> wrote:

>Czy ktokolwiek już zamówił tą usługę? Ciekaw jestem czy to zwykłe łącze
>pare Mbit a reszta marketing, czy też faktycznie dają coś więcej. No i
>ciekaw jestem czy realnie gdziekolwiek mają obecnie "możliwości
>techniczne", czy tez nigdzie lub np tylko w centrum W-wy

Taaa.... Centrum Warszawy to takie słowo-wytrych. Magiczna strefa
gdzie wszytko jest. Tylko ja od ~8 lat w jednej lokalizacji (w
promieniu ~300-400 metrow od centrali Tepsy) nie mam "mozliowosci
technicznych" na lacze od jakiegokolwiek operatora. Efekt taki ze stoi
tam link radiowy bo zaden operator nie jest w stanie polozyc
kilkudzisieciu metrow kabla czy swiatelka. ;-)

Zdrowko