Re: [Najtańszy CA?]

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 09:17:27 MET DST

Dnia Fri, 11 Jul 2008 14:55:54 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):
> W artykule <99413d2c-0dfa-4e5f-95e4-6fa680b42efb@26g2000hsk.googlegroups.com>
> Albo porządny, albo tani.

A w czym certyfikat drogi jest "porządniejszy" od taniego? :)
Bo najczęściej certyfikat jest potrzebny wyłącznie po to, żeby mieć
połączenie szyfrowane i żeby klienci nie marudzili że im przeglądarka się
drze o niebezpiecznym połączeniu...

> Cen nie znam i nie wiem jakiego typu certyfikat potrzebujesz, więc
> poszukaj na Thawte i VeriSign. One na pewno są we wszystkich
> przeglądarkach.

Certum też jest rozpoznawane przez wszystkie przeglądarki, a kosztuje kilka
razy mniej :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944