Re: Problem nie problem .. ale Ciekawostka napewno ..

Autor: Andrzej <andzio_xl_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 14:01:26 MET DST

wer pisze:

> To w takim razie to ma być darmowy dostęp dla wszystkich firm i
> gospodarstw domowych czy nie?

NIE!

Klada (w teorii) swiatelko (w pierwszym planie byla miedz :( ) po
wioskach. Wlascicielem swiatelka jest gmina. Ona wynajmuje firme do
zarzadzania tym czyms i sprzedaje dostep do sieci innym firmom (czytaj
f'tp).
Projekt ma na celu, "obrazowo mowiac" przedluzyc macki tpsa i innych
dzialajacych po BSA w tych miejcach gdzie im sie nie oplaca inwestowac.

Ale na spotkanku na szczescie sie dowiedzielismy (prawie cyt):
- jeszcze wszystko w planach;
- jeszcze nic nie wiemy;
- my zajmujemy sie tylko rozeznaniem, za kilka lat kto inny bedzie
projektowal;
- odczepcie sie od nas i siedzcie cicho;
- kradnijce sobie sami, a nie nam sie wpiepszacie w biznes;

  :)