Re: ataki > 20Gb/s

Autor: Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xdata.lublin.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 12:43:49 MET DST

> Ofkors :) Inne składanki też widziałem, żeby nie było. Ale skoro
> już koledzy o dCEFie wspomnieli to wszystko jasne. Czy to był
> "ten" 7500 czy "ten" 12k? ;P

Ten za 400k USD ktory mial dzialac, a przez pare lat sie nie udalo,
natomiast polocono dokupic ten drugi za 250k USD (bo musi byc brzeg),
dzieki ktoremu bylo jeszcze gorzej. Szkoda ze nikt nie napisal "ten"
(w cudzyslowiu) zanim wydalismy pieniadze. Ale widac taka polityka
firmy.

Jakos nabralem nieufnosci i uprzedzen, i postaram sie nie dac drugi
raz naciagnac. Nic nie poradzisz, ze takie numery rynek pamieta latami.

Nie oczekuje mrugania w odpowiedzi na sarkazm. To nic prywatnie
do Ciebie :-)

k.