Re: Problemy z ADSL w Netii

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 15:18:05 MET DST

Raf wrote:

> fakt wybór na rynku jest ale nie każdy może sobie pozwolić na zerwanie
> przedwczesne umowy i z rok lub dwa się musi pomęczyć.

było podpisac na czas nieokreślony to by problemów nie było

ja też powinienem płakać, że via wrrredny tepsiany DSL nie idzie mi tak
fajnie transfer ze stojącej w Amsterdamie taniej shellowni tak jak
powiedzmy z rapidshare bo pakiety z TPSA do tiscali przepychają się via
opentransit we Frankfurcie, ale nie robie tego bo wiem za co płace

> Ale to nie znaczy że jak ktoś się o coś pyta to trzeba od razu walić z
> grubej rury w stylu "...robienie lasek problemowym klientom"

bo takie pytania tu się zdarzają raz na tydzień, wystarczy poczytać
archiwa grupy

futszaK