Re: Problemy z ADSL w Netii

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 10:17:06 MET DST
Message-ID: <g4i2bi$fkl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Patryk wrote:

> Nie wierzę w zbiegi okoliczności, aby dwie zupełnie różne usługi,
> świadczone przez dwie niezwiązane ze sobą firmy miały jednocześnie
> tego samego rodzaju problem (ogromne straty pakietów). W obu
> przypadkach Netia zwala winę na te właśnie firmy, oraz pomimo moich
> usilnych próśb o wyjaśnienie sprawy oraz o telefon zwrotny, ani nie
> wyjaśnia tych problemów ani nawet nie raczy do mnie oddzwonić.

oddzwonienie kosztuje, szukanie problemu kosztuje, internet w Netii jest
skalkulowany na maksymalne obniżenie ceny usługi a nie podwyższenie jej
jakościi robienie lasek problemowym klientom

> Przełożony działu call center Netii w rozmowie telefonicznej
> stwierdził, że Netia "limituje ilość osób mogących korzystać z
> pojedynczej usługi", cokolwiek miałoby to znaczyć. Przejrzałem
> regulamin usługi i nie ma tam zapisu o celowym degradowaniu ruchu
> internetowego, więc zakładam, że jest to praktyka niedozwolona.

no i co z tego ?

> Czy macie może jakieś pomysły, co mogę zrobić w mojej sytuacji?

zmienić operatora

futszaK
Received on Thu Jul 3 10:20:07 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Jul 2008 - 10:40:01 MET DST