Re: home.pl ...

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 01:14:35 MET DST

Sławomir Bem <spamerzy@do.piachu> wrote:
> Troche chyba za bardzo sie przejales ;)
> Powiadomienie to uprzejmosc, a nie obowiazek. A na to nie zawsze jest czas.
> Jak masz duzy system sprobuj powiadamiac kilkadziesiac/kilkaset
> zrodel spamu dziennie. Gwarantuje ci ze szybko by ci zapal w zbawianiu
> swiata minal...... Admin ma inne rzeczy do roboty.
> Blokuje sie zrodlo i to Twoj biznes zeby Cie odblokowac - niestety.

Ogólnie prawda... ale w home blokują na podstawie zgłoszeń swoich
klientów, bez zbytniej weryfikacji. (Już chyba opisywałem, jak pocztę
ode mnie zaczęli odrzucać, bo mój użytkownik sobie zrobił forward na
home, tam odebrał spama i im go zgłosił? :>)

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal