Sławomir Bem <spamerzy@do.piachu> wrote:
>> jakbym nie walczył, to może bym zrozumiał. każdemu się może zdażyć mieć
>> takiego klienta. Kurde - chociaż jakieś info, że dodali (nawet PO fakcie). bo
>> się mam kurde domyślać ?
> Troche chyba za bardzo sie przejales ;)
> Powiadomienie to uprzejmosc, a nie obowiazek. A na to nie zawsze jest czas.
> Jak masz duzy system sprobuj powiadamiac kilkadziesiac/kilkaset
> zrodel spamu dziennie. Gwarantuje ci ze szybko by ci zapal w zbawianiu
> swiata minal...... Admin ma inne rzeczy do roboty.
> Blokuje sie zrodlo i to Twoj biznes zeby Cie odblokowac - niestety.
Ogólnie prawda... ale w home blokują na podstawie zgłoszeń swoich
klientów, bez zbytniej weryfikacji. (Już chyba opisywałem, jak pocztę
ode mnie zaczęli odrzucać, bo mój użytkownik sobie zrobił forward na
home, tam odebrał spama i im go zgłosił? :>)
p.
-- Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master. -- Commissioner Pravin LalReceived on Thu May 24 01:20:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 May 2007 - 01:40:01 MET DST