Re: umozliwie kolokacje serwera

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 04:26:51 MET DST

> PS. W Krakowie światła tktelekomu nie znikają jak pod osławioną
> Częstochową,
> więc ja na brak rozkładu jazdy nie narzekam.

kurcze ale ich routery to chyba pracują na 200% mocy...
Po zestawieniu BGP prefixy zaczynam dostawać dopiero po kilku minutach od
podniesienia się sesji... Wiem że routery nie są od odpowiadania na ICMP,
ale też czasami im się zdaża odpowiedzieć... to coś znaczy.
Nie żebym narzekał bo styk mam niejako za free (poza opłatą za link do wwy),
a chłopaki z TKTelekomu pewnie robią co mogą, tylko kurcze, zarząd mógłby
wyasygnować jakieś większe kwoty na dodatkowy sprzęt.

Marcin